Otázky a odpovědi
V této sekci najdete odpovědi na časté dotazy, které naše zákazníky obvykle zajímají. Pokud zde
nenajdete odpověď na ten svůj, napište nám na
[email protected]
O co vlastně jde?
Pomocí stránky
MojeZpráva.cz si můžete poslat dopis do blízké i vzdálené budoucnosti. Zvolíte si
datum
jeho doručení a v určený den Vám bude dodán.
Máte k dispozici návod na ovládaní obchodu?
- Napište do formuláře text
- Připojte fotografii (není povinné)
- Zadáte fakturační údaje
- Zvolte datum doručení
- Vyplňte doručovací adresu dopisu
- Klikněte na POSLAT ZPRÁVU
Máte ceník?
Jednotná cena dopisu je 650,- KČ
Potřebuji být pro vytvoření objednávky zaregistrován?
Ne, k objednání zboží není potřeba registrace.
Jak se přihlásím do Zákaznická sekce?
Do zákaznická sekce se přihlašujete přes
login.
Může být fakturační adresa jiná než dodací?
Ano, při zadávání vašich údajů zaškrtněte u adresy doručení políčko fakturační adresa je jiná
než adresa doručení
Co mám dělat, pokud mám problémy s objednáním zboží?
Neváhejte nás kontaktovat telefonicky (601370447) nebo emailem
[email protected]
Za jak dlouho mi nejdřív dodáte objednané zboží?
Zboží dodáváme nejdříve do 14 pracovních dní od objednání.
Kolik si účtujete za dopravu zboží?
Cena dopravy je již započítána v ceně
Jaké je číslo účtu při platbě převodem?
Při platbě převodem zasílejte peníze na číslo účtu 115-8861100237/0100.
Je možné zboží reklamovat?
Samozřejmě. Zboží lze reklamovat na adrese uvedené v obchodních podmínkách. Pokud je
reklamace oprávněná, náklady spojené se zasíláním zboží hradí prodejce.
Je možná platba na fakturu?
Ano. Firmám, státním organizacím, školkám a školám nabízíme platbu na fakturu. Vyberte si
tuto možnost ve způsobu platby při dokončování objednávky. Na fakturu nelze zasílat
soukromým osobám.
Posíláte i na Slovensko?
V současné době nikoliv.
Jak to celé podrobně funguje?
Na stránce
MojeZpráva.cz napíšete text pro sebe, svou rodinu, kamaráda, nebo pro kohokoliv jiného.
Následně vyplníte Vaše jméno, adresu, email a zvolíte datum doručení dopisu. Poté už jen klikněte na
„POSLAT ZPRÁVU“
Naše stránka zkontroluje Vámi zadané údaje.
Dopis může být doručen buď v bílé, nebo černé obálce, výběr je na Vás.
Pokud máte slevový kód, vyplňte ho a klikněte na ,,DOKONČIT“. Následně Vás web automaticky
přesměruje na platební bránu. Zde máte několik možností, jak platbu dokončit. Zvolte pro Vás tu
nejvhodnější metodu a máte hotovo.
Na váš email vám přijde potvrzení o platbě od platební brány a od nás potvrzení o převzetí zásilky.
Vaši zprávu vytisknete vytiskneme na kvalitní papír, balíme do obálky a dáváme na ní ni pečeť. Poté je
uložena v archivu.
Několik dní před termínem doručení je dopis vyzvednut z archivu, překontrolován a spolu s vysvětlujícím
letáčkem vložen do ochranné obálky a odeslán.
Jak dlouho může být dopis uložen v archivu?
Dopis může být uložen v archivu max. 30 let
Mohu dodatečně měnit obsah dopisu?
Ano, v individuálních případech je to možné.
Neváhejte nás kontaktovat telefonicky (601370447) nebo emailem
[email protected]
Kde můžu použít slevový kód?
V předposledním kroku objednávky je možnost zadat slevový kód. Konečná cena bude
automaticky přepočítána