templates/faq/index.html.twig line 1

Open in your IDE?
  1. {% extends 'base.html.twig' %}
  2. {% block title %}MojeZprava.cz - {% endblock %}
  3. {% block body %}
  4.     <section class="page-section" id="login">
  5.         <div class="container px-4 px-lg-5">
  6.             <div class="h1">Otázky a odpovědi</div>
  7.             V této sekci najdete odpovědi na časté dotazy, které naše zákazníky obvykle zajímají. Pokud zde
  8.             nenajdete odpověď na ten svůj, napište nám na [email protected]<br/>
  9.             <div class="h2 pt-4">O co vlastně jde?</div>
  10.             Pomocí stránky <b>MojeZpráva.cz</b> si můžete poslat dopis do blízké i vzdálené budoucnosti. Zvolíte si
  11.             datum
  12.             jeho doručení a v určený den Vám bude dodán.<br/>
  13.             <div class="h2 pt-4">Máte k dispozici návod na ovládaní obchodu?</div>
  14.             <ul>
  15.                 <li>Napište do formuláře text</li>
  16.                 <li>Připojte fotografii (není povinné)</li>
  17.                 <li>Zadáte fakturační údaje</li>
  18.                 <li>Zvolte datum doručení</li>
  19.                 <li>Vyplňte doručovací adresu dopisu</li>
  20.                 <li>Klikněte na POSLAT ZPRÁVU</li>
  21.             </ul>
  22.             <div class="h2 pt-4">Máte ceník?</div>
  23.             Jednotná cena dopisu je 650,- KČ
  24.             <div class="h2 pt-4">Potřebuji být pro vytvoření objednávky zaregistrován?</div>
  25.             Ne, k objednání zboží není potřeba registrace.
  26.             <div class="h2 pt-4">Jak se přihlásím do Zákaznická sekce?</div>
  27.             Do zákaznická sekce se přihlašujete přes <a href="{{ path('app_login') }}">login</a>.
  28.             <div class="h2 pt-4">Může být fakturační adresa jiná než dodací?</div>
  29.             Ano, při zadávání vašich údajů zaškrtněte u adresy doručení políčko fakturační adresa je jiná
  30.             než adresa doručení
  31.             <div class="h2 pt-4">Co mám dělat, pokud mám problémy s objednáním zboží?</div>
  32.             Neváhejte nás kontaktovat telefonicky (601370447) nebo emailem [email protected]
  33.             <div class="h2 pt-4">Za jak dlouho mi nejdřív dodáte objednané zboží?</div>
  34.             Zboží dodáváme nejdříve do 14 pracovních dní od objednání.
  35.             <div class="h2 pt-4">Kolik si účtujete za dopravu zboží?</div>
  36.             Cena dopravy je již započítána v ceně
  37.             <div class="h2 pt-4">Jaké je číslo účtu při platbě převodem?</div>
  38.             Při platbě převodem zasílejte peníze na číslo účtu 115-8861100237/0100.
  39.             <div class="h2 pt-4">Je možné zboží reklamovat?</div>
  40.             Samozřejmě. Zboží lze reklamovat na adrese uvedené v obchodních podmínkách. Pokud je
  41.             reklamace oprávněná, náklady spojené se zasíláním zboží hradí prodejce.
  42.             <div class="h2 pt-4">Je možná platba na fakturu?</div>
  43.             Ano. Firmám, státním organizacím, školkám a školám nabízíme platbu na fakturu. Vyberte si
  44.             tuto možnost ve způsobu platby při dokončování objednávky. Na fakturu nelze zasílat
  45.             soukromým osobám.
  46.             <div class="h2 pt-4">Posíláte i na Slovensko?</div>
  47.             V současné době nikoliv.
  48.             <div class="h2 pt-4">Jak to celé podrobně funguje?</div>
  49.             Na stránce <b>MojeZpráva.cz</b> napíšete text pro sebe, svou rodinu, kamaráda, nebo pro kohokoliv jiného.
  50.             Následně vyplníte Vaše jméno, adresu, email a zvolíte datum doručení dopisu. Poté už jen klikněte na
  51.             „POSLAT ZPRÁVU“
  52.             Naše stránka zkontroluje Vámi zadané údaje.
  53.             Dopis může být doručen buď v bílé, nebo černé obálce, výběr je na Vás.
  54.             Pokud máte slevový kód, vyplňte ho a klikněte na ,,DOKONČIT“. Následně Vás web automaticky
  55.             přesměruje na platební bránu. Zde máte několik možností, jak platbu dokončit. Zvolte pro Vás tu
  56.             nejvhodnější metodu a máte hotovo.
  57.             Na váš email vám přijde potvrzení o platbě od platební brány a od nás potvrzení o převzetí zásilky.
  58.             Vaši zprávu vytisknete vytiskneme na kvalitní papír, balíme do obálky a dáváme na ní ni pečeť. Poté je
  59.             uložena v archivu.
  60.             Několik dní před termínem doručení je dopis vyzvednut z archivu, překontrolován a spolu s vysvětlujícím
  61.             letáčkem vložen do ochranné obálky a odeslán.
  62.             <div class="h2 pt-4">Jak dlouho může být dopis uložen v archivu?</div>
  63.             Dopis může být uložen v archivu max. 30 let
  64.             <div class="h2 pt-4">Mohu dodatečně měnit obsah dopisu?</div>
  65.             Ano, v individuálních případech je to možné.
  66.             Neváhejte nás kontaktovat telefonicky (601370447) nebo emailem [email protected]
  67.             <div class="h2 pt-4">Kde můžu použít slevový kód?</div>
  68.             V předposledním kroku objednávky je možnost zadat slevový kód. Konečná cena bude
  69.             automaticky přepočítána
  70.         </div>
  71.     </section>
  72. {% endblock body %}