{% extends 'base.html.twig' %}
{% block title %}MojeZprava.cz - {% endblock %}
{% block body %}
<section class="page-section" id="login">
<div class="container px-4 px-lg-5">
<div class="h1">Otázky a odpovědi</div>
V této sekci najdete odpovědi na časté dotazy, které naše zákazníky obvykle zajímají. Pokud zde
nenajdete odpověď na ten svůj, napište nám na [email protected]<br/>
<div class="h2 pt-4">O co vlastně jde?</div>
Pomocí stránky <b>MojeZpráva.cz</b> si můžete poslat dopis do blízké i vzdálené budoucnosti. Zvolíte si
datum
jeho doručení a v určený den Vám bude dodán.<br/>
<div class="h2 pt-4">Máte k dispozici návod na ovládaní obchodu?</div>
<ul>
<li>Napište do formuláře text</li>
<li>Připojte fotografii (není povinné)</li>
<li>Zadáte fakturační údaje</li>
<li>Zvolte datum doručení</li>
<li>Vyplňte doručovací adresu dopisu</li>
<li>Klikněte na POSLAT ZPRÁVU</li>
</ul>
<div class="h2 pt-4">Máte ceník?</div>
Jednotná cena dopisu je 650,- KČ
<div class="h2 pt-4">Potřebuji být pro vytvoření objednávky zaregistrován?</div>
Ne, k objednání zboží není potřeba registrace.
<div class="h2 pt-4">Jak se přihlásím do Zákaznická sekce?</div>
Do zákaznická sekce se přihlašujete přes <a href="{{ path('app_login') }}">login</a>.
<div class="h2 pt-4">Může být fakturační adresa jiná než dodací?</div>
Ano, při zadávání vašich údajů zaškrtněte u adresy doručení políčko fakturační adresa je jiná
než adresa doručení
<div class="h2 pt-4">Co mám dělat, pokud mám problémy s objednáním zboží?</div>
Neváhejte nás kontaktovat telefonicky (601370447) nebo emailem [email protected]
<div class="h2 pt-4">Za jak dlouho mi nejdřív dodáte objednané zboží?</div>
Zboží dodáváme nejdříve do 14 pracovních dní od objednání.
<div class="h2 pt-4">Kolik si účtujete za dopravu zboží?</div>
Cena dopravy je již započítána v ceně
<div class="h2 pt-4">Jaké je číslo účtu při platbě převodem?</div>
Při platbě převodem zasílejte peníze na číslo účtu 115-8861100237/0100.
<div class="h2 pt-4">Je možné zboží reklamovat?</div>
Samozřejmě. Zboží lze reklamovat na adrese uvedené v obchodních podmínkách. Pokud je
reklamace oprávněná, náklady spojené se zasíláním zboží hradí prodejce.
<div class="h2 pt-4">Je možná platba na fakturu?</div>
Ano. Firmám, státním organizacím, školkám a školám nabízíme platbu na fakturu. Vyberte si
tuto možnost ve způsobu platby při dokončování objednávky. Na fakturu nelze zasílat
soukromým osobám.
<div class="h2 pt-4">Posíláte i na Slovensko?</div>
V současné době nikoliv.
<div class="h2 pt-4">Jak to celé podrobně funguje?</div>
Na stránce <b>MojeZpráva.cz</b> napíšete text pro sebe, svou rodinu, kamaráda, nebo pro kohokoliv jiného.
Následně vyplníte Vaše jméno, adresu, email a zvolíte datum doručení dopisu. Poté už jen klikněte na
„POSLAT ZPRÁVU“
Naše stránka zkontroluje Vámi zadané údaje.
Dopis může být doručen buď v bílé, nebo černé obálce, výběr je na Vás.
Pokud máte slevový kód, vyplňte ho a klikněte na ,,DOKONČIT“. Následně Vás web automaticky
přesměruje na platební bránu. Zde máte několik možností, jak platbu dokončit. Zvolte pro Vás tu
nejvhodnější metodu a máte hotovo.
Na váš email vám přijde potvrzení o platbě od platební brány a od nás potvrzení o převzetí zásilky.
Vaši zprávu vytisknete vytiskneme na kvalitní papír, balíme do obálky a dáváme na ní ni pečeť. Poté je
uložena v archivu.
Několik dní před termínem doručení je dopis vyzvednut z archivu, překontrolován a spolu s vysvětlujícím
letáčkem vložen do ochranné obálky a odeslán.
<div class="h2 pt-4">Jak dlouho může být dopis uložen v archivu?</div>
Dopis může být uložen v archivu max. 30 let
<div class="h2 pt-4">Mohu dodatečně měnit obsah dopisu?</div>
Ano, v individuálních případech je to možné.
Neváhejte nás kontaktovat telefonicky (601370447) nebo emailem [email protected]
<div class="h2 pt-4">Kde můžu použít slevový kód?</div>
V předposledním kroku objednávky je možnost zadat slevový kód. Konečná cena bude
automaticky přepočítána
</div>
</section>
{% endblock body %}